Sunday, April 12, 2009

teringat geng lama...

aduss..xley nk ngorok lak.mgkin aku da tdo lma kot siang td..almaklum..ujan beb
so aku layannnzz r membuter dr 2.30-around kol 5..xker lama nyahhh
jam skrg kol 12.30am..n aku pong tgh layan baeekkk pnyer lagu2 jiwang karat 90'an
skrg lagu yg bekumandang : HANYA PADAMU-QIARA...
suker gak aku ngan lagu nih..(bler lak aku skema kejiwangan nih..ahakkss)
benonyer..disebalik lagu2 lama nih..aku teringat lak member2 lama masa jaman skolh dlu
ye r..mna x nyer..aku ngan mber kamceng aku siap salin lagu ni..tampal kt kulit buku beb
ktorg cr lagu2 top masa tue cm crosfire,qiara,kris,meditasi dan byk lg r
korg2 yg sejaman aku msti tau kan lagu dolu2 tue...lbh berkualiti dr lagu2 jaman skrg nih
n yg paling aku x leh luper..aku n the gang ni duk betenggek kt kolam ikan kt bakang umah one of our mber nih..ktorg nyanyi2..usik2..gosip2..mengumpat hahha....smpi ler ptg
tp tu ari sabtu n ahad jer r..ari lain ktorg skolh la weyyy...
parent ktorg da muak nk nsht..jgn dok kt kolam tebior tue, tp kepala kmi2 ni barbatuan sgt2
mmg bes r..wlaupn kolam tu da x der org mancing..tp suasana kt stu amat mendamaikan jiwa raga ktorg yg masa tu tgh gedik2..hihi(sowi r geng lau korg bc stetmen aku nih)
pas da agk bowing..ktorg lepak lak kt tangga..(tangga umah aku r yg slalu jd mangsa lepak)..
sbbnyer umah aku kt jln besau..so rmai r bohjan2 sengal yg duk merempit tatkala petang rembang..n ktorg ni pong merenyih r...syok sgt ler msa tue..(prasan hahaha)..
biler mlm lak..mak aku da bebeeelll..weh korg ni suker sgt dok kt tangga..agak tggu jantan mana..(adusss...kna lg sebijik)..ekceli..aku pn gatai gak..mmg tggu bohpren msing2 pn..ihikkk
ampun ye mak...
alahai geng aku...aku ku kenang tika dan detik itu sepanjang hayat aku...walaupon korg jauh kt mta..tp korg ttp my bes fren 4ever...
buat my fren..LINA,NONI,LELA,LIN,YATI,OGEE...miszzz u alll

No comments:

Post a Comment