Saturday, April 25, 2009

g makannnn...

ni gmbo yg x sengaja aku cipta..kna tgk gk daponyer..kot2 ler bekenan.leh aku ciplak tuk umah baru aku nti..ahakksss
antara wajah yg agak kebuluran menunggu hidangan..ha temasuk r aku..ekeke..jgn mare r geng.sowi r rusmini..gmbo ko x der..ko g bank masa tue..rugi tol

ahaaa..tgk r hiasan nih..len dr yg len.gknyer pemilik restoran nih bekas mat rempit kot..hahha


koleksi gmbo dinding



first menu yg dtg




second..ayaq pulokkk





ha ni dia..ikan pari asam pedasss..muaaahhh..my feberet gitue




ni ler kombinasi menu yg aku select..nyummm..nyummm

ni gmbo ms ktorg g layanz juadah tghari kt kopitiam bowl (sblh bank rakyat tuee..)..aku, anie, rusmini ngan kak liza makhzani jek yg g..masa tu pns terik gilas tahap babas pnyer.....tp ktorg gagahkan kaki2 melangkah ke tmpt yg diwar2 kan..k guys..layanzzzzzzzz

No comments:

Post a Comment