Tuesday, April 21, 2009

the day yang x best

ahaaa..pe kebenda la ek tahjuk nih.. k r,haku nak citer kt hangpa semua bahawa pada hari ini yg pnh pancaroba.. aku telah ditugaskan mengambil anak2 ku blk dr sekolah..sbb pengasuh aku ader hal yg x dpt dielakkan...da la aku pening2 ala langau pas blk dr bhg perumahan kt putrajaya..sib bek pkcik ramli yang baik hati ngantor haku sampi ngomah.. so aku smpi umah agak awal la dr biasa..tetapiiiii...dlm cuaca yg kepanasan x terhingga tuh..aku dgn hurry nyer tepksa naik atas kondo aku tue dgn kelam kelibut..nk ngejor masa ler kan..dorg blk dr skolh kol 6.20..dlm kol 6 cmtue aku mandi cincai jek..pastu trun tahan cab..hantu tol org tua tue (sori r pokcik)...kerana engkaulah aku menghadapi trauma petang huhuhuh... mula aku suh dia tgu jap sbb masa smpi kt skolh tue..bdk2 x kuar lg..tah pe kebenda tah guru besaq berucap panjg lebor..dia kta ok lar..pas2 tu..tetiba dia kta 'eh dik, pokcik x dapek nk nunggu ni ha..kang jln jem..pokcik nk g tompek lain ni..boleh x ekau bayar dlu' mmg kacang hantu tol.. aku ngan mukes sedes trus byr jer..n kuar hempas pintu kete..kuang3x..pdn muka huahahaha. pstu bdk2 pn kuar ler..tp ati aku rasa sedikit gumbira sbb my gegirl tnjuk hadiah kt aku..dia dpt no 1 dalam pertandingan menulis karangan pendek..jadi la syha...dr x menang lansung kan.. lps tuee....kami pong jln sket sbb tmpt nk tggu bas tue kna lalu kwsan perumahan (flat sri sabah)..tp tggu pnya tgu..asap bas pong kmi x nmpk..bdk2 da boring dah..korg imagine dr kol 6lbh tu smpi dkt 7lbh bru bas smpi...tu pn..mak aih..pnyer le pnuh..da la lmbt..mmg suwey.. aku ngan bdk2 bdiri atas tgga jek..skali bas tu buat lap..ktorg smua tehuyong hayang dibuatnyer ape ler nasib kami uhukuhukkkk...k korg, layanzzz r gmbo2 tatkala kmi tggu bas ni ek...
akhirnyer..smpi gak kt umah..tu pn da dkt senja..muncung jek 2 bradik tue..pnt beb
bas yg serupa sadin cap ayam..heheh..x kira..jnji kami naik..hahah

ye..ye..bas da dtg..


aksi boringg tggu bas yg x brper nk muncul..

No comments:

Post a Comment