Monday, July 20, 2009

disebabkan aku da cuti kan..so tba2 gatai tekak nk merasa ikan bakar yg aku idam idam nk g slama ni..rmai gilas org mkn kt sni..mklum r ..byk pej kajaan kt area sni..bg yg x tau, tmpt ni kt bakang istana negara jek..mables beb...aku cm nk repeat makan jek..tp perut da agak buncit akibat byk mnum ..so smpn jer hajat g next taim.. price agak leh tahan..tp sbb mables pnyer pasai..aku bg 8/10 r..yg 2 lg tu sbb aku yg x puas hahhahahaha...

antara menu yg aku sesah.. ikan pari ngan sotong bkar... air asam dia..btl2 phiwitttttt
aku oder air asam boi..cm sdp kannnnnn....

tp aku tgk kan..rmi yg ratah lauk jek..ada mcm2 yg tebakar..kerang,udang,sotong,pari,terubuk,kembong...
korg2...aku sugest g r tmpt nih...
aku x smpt snap r nama kdai ni..tp yg aku igt dia kt sblh kedai makan jenama ala2 ada nama melaka gitu...byk kedai makan saji ikn bakar kt situ...lau korg da makan kt kdai yg SALAH...wa tara jamin haaaa....don blame gua haaa...hikhikkkk



2 comments:

  1. tungguu.. aku akan pastikan aku akan kesana jugak... :)

    ReplyDelete
  2. phewitt..........new blogger on de blog. meh2 singgah umah chekpid (bukan nama sebenar) ahakssssss

    ReplyDelete